Μικρή ανακοίνωση

οι περισσότεροι που με γνωρίζεται από κοντά ξέρετε το πάθος μου για τις γάτες.
Πιθανώς γνωρίζεται ότι δεν είναι εύκολο να σχεδιάσεις τη ζωή σου έτσι ώστε να είναι ένας μεγάλος αριθμός γατών ευχαριστημένος, αλλά μαζί με αυτές και μια οικογένεια ανθρώπων που κάποιες στιγμές σε κατανοούν και κάποιες άλλες όχι.
Η εκτροφή δεν είναι εύκολο πράγμα. Το λέω και το ξαναλέω και ίσως μόνο μια μερίδα εκτροφέων μπορεί να καταλάβει τι εννοώ,όμως μου έχει χαρίσει απίστευτες στιγμές συγκίνησης και έχω γνωρίσει μεγάλες χαρές.
Η μεγαλύτερη ανταμοιβή είναι όταν μαθαίνω νέα από τα γατάκια που βρίσκονται στις νέες τους οικογένειες.
Στα πλαίσια της αυτοκριτικής μου θεώρησα σωστό να κλείσει ένας μικρός κύκλος και να ανοίξει ένας νεότερος.
Έτσι η όποια συνεργασία είχα στο παρελθόν με κάποια εκτροφεία παύει εδώ για να μπορέσει να υπάρξει χώρος για νέες συνεργασίες. Η ζυγαριά έμεινε στη μέση θεωρώ ότι πρόσφερα όπως και πήρα. Αλλά όλα στη ζωή μας έχουν κάποιο τέλος.
Σε αυτή τη φάση με ενδιαφέρει να αφοσιωθώ στη φυλή που τόσο θαυμάζω .
Τέλος ήθελα να σας ενημερώσω για την παραίτηση μου απο το διοικητικό του Ελληνικού ομίλου γάτας από το Γενάρη του 2011, δεν γνωρίζω εάν έχουν προβεί σε εκλογές για ανάδειξή νέου διοικητικού, όμως θεώρησα πως δεν χρειάζομαι άλλο εκεί και προτίμησα να προσφέρω την εθελοντική μου εργασία στο σωματείο αδεσποτολόγιο του οποίου έχω την τιμή να είμαι ιδρυτικό μέλος.

Η άνοιξη ήρθε για τα καλά με νέο αέρα!
Πλέον έχω 8 γατάκια 26 ημερών από τα οποία 3 έχουν βρει ήδη της οικογένειες που θα πάνε!

Comments