And the winner is... Irida :)



Καλησπέρα εκτροφείο μου!! Πήρε το μάτι μου έναν ωραίο διαγωνισμό που έχετε εκεί πέρα και είπα να μην χάσω την ευκαιρία!!! Είμαι η Ίριδα, σχεδόν 9 μηνών πλέον και ήρθε η ώρα να σας περιγράψω πως κυλάει η ζωή μου από την ημέρα που γνώρισα τους γονείς μου Νίκο και Μάγδα.
    Όλα ξεκίνησαν στις 31/8/2011 όταν δύο γνωστές φυσιογνωμίες(τους είχε πάρει το μάτι μου 2 φορές ακόμα..) ήρθαν κατά το μεσημεράκι να με παραλάβουν από το πρώτο μου σπίτι. Εκεί άρχισαν όλα…
    Ήμουν λίγο αγχωμένη στη διαδρομή, όμως μόλις φτάσαμε στον προορισμό μας άρχισα δειλά δειλά να ψάχνω τον νέο μου χώρο!! Στην αρχή ήμουν επιφυλακτική, αλλά κακά τα ψέματα είχα αρχίσει να τους συμπαθώ…οπότε το βράδυ όταν ήρθε η ώρα για ύπνο, δεν έχασα την ευκαιρία να βρεθώ πιο κοντά τους. Έτσι πήρα το θάρρος και για πρώτη φορά κοιμηθήκαμε όλοι μαζί στο ίδιο κρεβάτι…μια παράδοση που καλά κρατεί ακόμα και σήμερα!!
    Από τότε η ζωή μου κυλάει με παιχνίδια, πολύ φαγητό και αρκετά χάδια! Η μέρα μας ξεκινάει στις 7.00 το πρωί, όπου μετά από ένα γερό τέντωμα και μερικά χάδια (που μου αρέσουν ιδιαιτέρως τα πρωινά), ξεκινάω να τους ακολουθώ βήμα προς βήμα!! Συμμετέχω σε όλες τις πρωινές συζητήσεις και εγώ, όμως οφείλω να ομολογήσω πως καθ’ολη την διάρκεια της μέρας είμαι αρκετά ομιλητική, κάτι που απ’ ότι καταλαβαίνω αρέσει πολύ και στους 2!!
    Το μεσημεράκι, χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω, έχω γίνει ατσίδα στο να καταλαβαίνω πότε έρχονται και τους υποδέχομαι στην πόρτα με μεγάλη χαρά και πολλά νιαουρίσματα!! Δεν παραλείπω ποτέ να ξεψαχνίζω ότι καινούριο φέρουν στο σπίτι, ελπίζοντας να βρω και κάτι καλό για να παίξω! Σε όλη την διάρκεια της μέρας είμαι αρκετά φαγανού, αυτό όμως δεν με εμποδίζει όταν στρώνεται το μεσημεριανό τραπέζι να τριγυρνάω πονηρά μπροστά από τα πιάτα τους μπας και πάρω κι εγώ ένα μεζεδάκι! Με μαλώνουν λίγο, αλλά έχω τους τρόπους μου με τα νάζια μου τελικά να αποσπώ κάτι και από το φαγητό τους! Στη συνέχεια και αφού παίξουμε λίγο, παίρνουμε όλοι μαζί έναν μεσημεριανό υπνάκο.
    Το απόγευμα συνεχίζω να κάνω δυναμική την παρουσία μου σε ότι συμβαίνει και δεν ξεχνάω ποτέ να τους δείξω την διάθεσή μου για αγκαλιές και παιχνίδι! Μου αρέσουν διάφορα παιχνίδια, όπως το να κρύβομαι σε μεγάλες σακούλες, το κρυφτοκυνηγητό με τον μπαμπά και την μαμά, οι κρεμαστές κορδέλες και τα ποντικάκια!
    Η μέρα μας τελειώνει το βράδυ στο κρεβάτι, όπου πριν πάω να χουχουλιάσω ανάμεσά τους, έχω έναν μοναδικό δικό μου τρόπο να λέω καληνύχτα…
    Πιστεύω πως από τότε που ξεκινήσαμε να ζούμε όλοι μαζί έχω δώσει διαφορετικό νόημα στα συναισθήματα και την ζωή και των δύο…έχουμε γίνει μία οικογένεια, την οποία δεν θα άλλαζε κανείς μας για τίποτα στον κόσμο!!!
   
Υγ: Πολλά φιλάκια στην Κατερίνα,στην μαμά Ελίζαμπεθ,στον μπαμπά Σαμσών και σε όλους τους παλιούς μου φίλους!!!!!
                                                                                                                      

                                                                                                                             Με αγάπη
                                                                                                                                    Ίριδα
***********************************************************************************


Η μικρή Ίριδα με τους γονείς της αποφάσισαν να χαρίσουν το δώρο της σε κάποιο γατάκι που το έχει π ανάγκη, θα φροντίσουμε πολύ σύντομα το μικρό αυτό γατόδεντρο να βρεθεί σε ένα γατούλη που το χρειαζεται , ευχάριστώ πολύ τη Μάγδα και το Νίκο για αυτό το μύνημα της αγάπης και της συμπαράστασης είστε εκπληκτικοί! <3
  

Comments