A blue routine

Έχω πολύ καιρό να γράψω, ο χειμώνας δε λέει να γλυκάνει, είναι οι μέρες του οίστρου και οι γάτες μου ερωτεύονται,τις περισσότερες φορές λίγο πιο φωναχτά από το κανονικό!Χωρίς μωρά το σπίτι μας φαίνεται τελείως άδειο.. καμία σκανταλιά, καμία αγωνία, όλα έχουν μια ρουτίνα λες κι έχουμε πέσει σε νάρκη.
Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε μωράκια μόνο σχέδια και όνειρα για το μέλλον.
Τα τελευταία μας μωρά η Drusilia και ο Dominion, έφυγαν μαζί για το ίδιο σπίτι, ζουν σε zen ρυθμούς και είμαι πολύ χαρούμενη που θα έχει συντροφιά ο ένας τον άλλον!
Με πολύ προσοχή θα κάνουμε 2 γέννες το πολύ φέτος.
Πέρυσι επικράτησε μια τάση υπέρ-εκτροφής από κάποιους συναδέλφους, κάτι που δεν επικροτείται από τους καιρούς που ζούμε. Λίγα και καλά, προσεγμένα και ιδιαίτερα!

Τον Ιανουάριο ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα της WCF για τους National winners, εθνικοί νικητές είναι οι γάτες που μάζεψαν τους περισσότερους πόντους συμμετοχών σε εκθέσεις. Ο αγαπημένος μου Blue στέφθηκε National winner της Ελλάδας για το 2013. και δεύτερο best of breed ragdoll σε όλο το κόσμο σύμφωνα με τους κανονισμούς της WCF .(μπορείτε να τους δείτε εδώ)


Tο βραβείο του θα το παραλάβει σε μια μικρή τελετή απονομής των εθνικών νικητών που θα γίνει κατά τη διάρκεια του world cat show που θα πραγματοποιηθεί τον Μάιο στη Θεσσαλονίκη.
Περισσότερες λεπτομέρειες για το cat show , μπορείτε να δείτε εδώ



Εν αναμονή της Άνοιξης και των πιο θερμών στιγμών με ένα παραμύθι για τον γάτο βιολιστή από την αγαπημένη μου Marilyn Scott Watters




Comments