Ομορφιά ή τεμπελιά;


Με τα ψέματα και με τα αστεία πέρασε πάλι  μισός χρόνος από το τελευταίο μου post.
Αλλάζουν τα προγράμματα αλλά όχι οι σκέψεις και τα όνειρα, αυτά τροφοδοτούνται διαρκώς αν υπάρχει καλή πρώτη ύλη.

Γράφω αυτές τις γραμμές από το πανέμορφο Πήλιο, αγαπημένος προορισμός από τα λυκειακά μου χρόνια, όμως από πέρυσι το "γνώρισα" αυτό το μέρος αλλιώς. Δεν θα πω πάρα πολλά για τους ανθρώπους και το μοίρασμα ενεργειών και διαθέσεων που γίνεται κάθε χρόνο εδώ, θα μοιραστώ μαζί σας μόνο 2 εικόνες από αυτό το ταξίδι, και θα επιστρέψω στην γνώριμη γατίσια ρουτίνα μας.








 Σκεφτόμουν λοιπόν ότι όσο περνούν τα χρόνια το blog μου φθίνει, πεθαίνει και είναι λίγο unhappy, και αυτό ίσως παρατηρήσατε να συμβαίνει και με τα υπόλοιπα blog, το fb έχει κλέψει ένα σημαντικό κομμάτι της αμεσότητας, προτιμούμε γρήγορα μικρά post τα οποία σου δείχνουν α΄μεση αντίδραση.. Μμμμ Αντίδραση.. είναι πιο εύκολο, πιο ανώδυνο και πιο απρόσωπο να πατήσεις μια αντίδραση στο fb παρά να σχολιάσεις κάποιο ποστ σε ένα blog,  το σχόλιο απαιτεί περισσότερο χρόνο (σε κάποιους οι οποίοι σκέφτονται πριν γράψουν) και περισσότερη διαδικτυακή επιμέλεια και  συναναστροφή. 
Από την άλλη στο fb τα μικρά και ανώδυνα ποστ που  δεν φανερώνουν ποτέ σκέψεις ή προβληματισμούς (γιατί όλοι μας έχουμε κουραστεί να παρακολουθούμε καυγάδες στο facebook) .
Το ίδιο συμβαίνει με το newsletter list των Ragdolls,  με 1000+ συνδρομητές άλλοι θα κάλπαζαν απο χαρά και θα το χρησιμοποιούσαν να προωθούν πληρωμένες διαφημίσεις, πέρασε την κρίση του σιγά σιγά και ίσως ήρθε η ώρα για ένα διαδικτυακό ξεκαθάρισμα.


Perladolls Talos  (reserved to UK) 


Kαι είπα να βάλω τα πράγματα σε μια τάξη.

Το νέο μου sait θα παραμείνει ως έχει σαν βάση, λιτό, με της πληροφορίες που χρειάζονται για γέννες ζευγαρώματα, πως να μπει κάποιος σε λίστα αναμονής, πως  να επικοινωνήσει μαζί μου και κάποιος μπούσουλας για εντελώς αρχάριους γατογονείς σχετικά με την φροντίδα των ragdolls .

Το παρόν blog, που ξεκίνησε σαν ημερολόγιο εκτροφείου έπειτα από 9 χρόνια με τα πάνω του και τα κάτω του, σκέφτηκα  να περάσει σε μια άλλη εποχή, θα παραμείνει ένας δίαυλος επικοινωνίας με πιο εσωτερικά νέα της εκτροφής μου, που ίσως αφορούν κάποιος αλλά θα ήθελα να μοιραστώ περισσότερες εμπειρίες  από τα ταξίδια που κάνω σαν μαθητευόμενος κριτής, σαν εκθέτης σε εκθέσεις μορφολογίας, σαν εκτροφέας τα τελευταία δέκα έτη, σαν κρίτης τον τελευταίο έτος, σαν γατάνθρωπος από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου.
Κάποιοι φίλοι μου λένε ότι ίσως θα έπρεπε να διαχωρίσω τα blog, αλλά γνωρίζω πολύ καλά ότι αν το κάνω αυτό,κάποιο θα γίνει μέτριο και κάποιο άλλο θα πεθάνει τελείως, για αυτόν ακριβώς τον λόγο θα ήθελα την γνώμη σας  , γιατί τελικά έχει μαι ομορφιά να μοιράζεσαι μόνο όταν σκέφτεσαι τον άνθρωπο που έχεις απέναντι σου. 
Θα με ενδιέφερε λοιπόν να δω κάποιο  σχόλιο σας σχετικά με το blog μου, κάτω από αυτό το post. 





Perladolls Liv it up (Reserved to USA)

Το facebook fun page είναι κυρίως στα αγγλικά, και το χρησιμοποιώ σαν πιο άμεση επικοινωνία με τους εκτροφείς του εξωτερικού. Λίγα posts όχι τόσο διασκεδαστικά όσο θα ήθελα. 

Για το κανάλι του εκτροφείου στο Youtube δεν το συζητώ έχει μείνει ανενεργό πολλά χρονιά και δεν ξέρω αν αυπάρχει κάν χρόνος για αναβίωση! 

Και τέλος ο λογαρισμός twitter που είναι το παπαγαλάκι και αναπαράγει τι κάνουν τα υπόλοιπα μέσα μαζικής δικτύωσης. 

Εκείνο που σκέφτομαι να ενεργοποιήσω λοιπόν ξανά είναι το newslleter σε δεύτερο χρόνο και το blog του εκτροφείου να ξαναγίνει εκείνο που ήταν, ένα ζωντανό πλάσμα με πιο άμεση επικοινωνία! 

Κατά τα υπόλοιπα πολλά σχέδια είναι στο μυαλό μου για το μέλλον, κάποια έχουν αρχίσει να γράφονται σε χαρτί, κάποια έχουν μείνει στο συρτάρι, κάποια σιγά σιγά είναι η ώρα να γίνουν πράξη. 

Συμπληρώνονται σιγά σιγά 10 χρόνια εκτροφής και θα ήθελα να κάνω μια πολύ όμορφη εκδήλωση, τιμώντας όλους εκείνους που με εμπιστεύθηκαν για να πάρουν την ragdoll τους από εμένα αλλά και πολλούς φίλους του εκτροφείου. (Κι εδώ χρειάζομαι ιδέες και ίσως λίγη βοήθεια, όποιος θα ήθελε μπορεί να μου γράψει e-mail) 


Οι διακοπές για εμένα ξεκίνησαν με μια όμορφη προεπισκόπιση στο Πήλιο, ελπίζω να βρείτε χρόνο κι εσείς για λίγη ξεκούραση και ανεμελιά. 
purrs 

Comments