Ονόματα για γάτα / cat names

Νούμερο ένα Trend τον τελευταίο καιρό στις μηχανές αναζήτησης για να οδηγηθείτε στο Blog αυτό είναι το «ονόματα για γάτες».
 Στην αρχή δεν έδωσα καμία σημασία, όμως όταν το είδα να επαναλαμβάνεται σε συνδυασμό με μια πρόσφατη δυσκολία μου να βρω ονόματα για μια ολόκληρη γέννα μωρών ragdoll, αντιλήφθηκα ότι το όνομα της γάτας είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση.
Όπως λέει χαρακτηρίστηκα και ο T.S Eliot στο παρακάτω ξεκαρδιστικό βίντεο, η κάθε γάτα πρέπει να έχει τουλάχιστον 3 ονόματα, το επίσημο, το οικείο, και το ενδότερο secret name που κάνει την καρδιά της να χτυπά πιο δυνατά ή να γουργουρίζει.


Οι γάτες ζουν από 18-25 χρόνια ( ναι στο εξωτερικό τόσο ζουν , τα συμπεράσματα δικά σας τι δεν πάει καλά) επομένως πρέπει να βρείτε ένα όνομα που θα δεν θα βαρεθείτε, θα ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία της γάτας  και θα είναι κάτι που θα είναι παντώς καιρού
Πχ. Πήγασος.  Και σίγουρα όχι Λαμπάκι, όταν είναι μικρό μπορεί να του ταιριάζει το Λαμπάκι αλλά όταν γίνει μια γατάρα 8 κιλών και  12 ετών το Λαμπάκι θα φαντάζει περίεργο ή μήπως όχι?
Θυμάμαι μια σκηνοθέτιδα έλεγε μια από τις γάτες της «περίπτωση» και ένας φίλος μου τις 2 ασπρόμαυρες γατούλες του Κούπα και Τσαγιέρα γιατί ήταν αχώριστες (ακόμη δεν κατάφερα να ξεχωρίσω ποια είναι η Κούπα και ποια η Τσαγιέρα) και μια φίλη μας κτηνίατρος λέει την υπερήλικη Σιάμ της   Τσίου, συγκεκριμένα είναι το Τσίου όχι η Τσίου.
Την αγαπημένη μου Havana, την έβγαλα Havana συνειρμικά, στη αρχή ήθελα να την πω κουβαράκι, μετά μου ήρθε το Κούβα ύστερα το Κούβα δεν μου άρεσε ηχητικά και έτσι την ονομάτισα Havana, ευτυχώς δεν την είπα Bangladesh, γιατί το Havana είναι το μόνο όνομα που της ταίριαζε, δεν θα μπορούσε να τη λένε διαφορετικά.

Στις γέννες των ragdoll προτιμώ την μυθολογία την Ελληνική και την Κέλτικη, επίσης αν μου αρέσει μια σειρά, μια ταινία ή κάποιες θεότητες I go for  it,
Έχω βγάλει γέννα Harry potter, Death Note, Borgias, 12ααθεο, Metal συγκροτήματα, σκοτεινούς ποιητές, ακόμη δεν έχω ενδώσει σε ζωγράφους , μυθικά πλάσματα κέλτικες θεότητες κλπ.  Μέχρι που κόλλησα…
Η 1η γέννα δεν είχε καθόλου έμπνευση και δεν είχε έμπνευση γιατί δεν ήμουν καλά όταν γεννήθηκαν τα πρώτα ragdolls ,είχα άλλα πράγματα στο νου μου και έτσι στη θεωρία βγήκαν ονόματα δράκων…
Ο Σεπτέμβριος ήταν πολύ κακός μήνας για εμένα και δυσκολεύτηκα πολύ με τα ονόματα έτσι 2 γέννες  ονοματίστηκαν με τη βοήθεια φίλων στο facebook.

 Από την γέννα με τα Marshmallows έχουμε την
 Tην Boneka ,  την Lele (αυτά τα 2 σημαίνουν κούκλα σε ινδονησιακά ) την Geisha  και τον Αkira (που σημαίνει λευκός-αγνός και νομίζω του ταιριάζει γιατί είναι Cream colorpoint)







Και από την γέννα με τους νάνους ,που είναι 5 αγοράκια Mitted , έχουμε τους :
Take it Easy, Leonardo, Fabio,    Nizi και Alwyn Welsh ( το τελευταίο είναι Σκωτσέζικο και σημαίνει ‘friend of all” )




Eίχα κάνει μια τεράααστια λίστα με ονόματα που μου αρέσουν αλλά νομίζω  ότι η αναζήτηση είναι η πιο αστεία διαδικασία και καλύτερα να την κάνετε με φίλους και αγαπημένα πρόσωπα και πάντα αγκαλιά με την γάτα σας,  όταν βρείτε το κατάλληλο όνομα απλώς θα το καταλάβετε, θα είναι όλα τακτοποιημένα και όλα θα έχουν νόημα..
Τελευταία συμβουλή: Σκεφτείτε το όνομα της γάτας περισσότερο από τι θα κάνατε τατουάζ..

Ευχαριστώ όσους συμμετείχαν στη συζήτηση στο fb, και με βοήθησαν με site και βιντεάκια , συμπεριλαμβανομένου και του Eliot ώστε να βρω ονόματα για τα τελευταία kittens.




Comments

Unknown said…
Γούτσι (ο πρωτος μου γάτος). Φτερη (η γάτα, απο το ελευθερια..). Πουριδοτος, Τσίκο, Μίκ, Μπούμπα, Μπιμπης, Λουίζα, Λουίζ....