Breeder's bleeding -Learning the hard way


Καιρό είχα να εμφανιστώ και είπα τελικά να γράψω στα Ελληνικά αυτό το νήμα..

Πολλά συνέβησαν στην περίοδο της πανδημίας πολλά άσχημα και πάρα πολλά όμορφα, έτσι η ζωή κύλησε σαν καρδιογράφημα διαφορετικά αν η γραμμή ήταν ευθεία θα είμασταν όλοι νεκροί. 

Σήμερα ήθελα να μιλήσω για την ζυγαριά που ονειρεύομαι να μένει στη μέση, την συγχώρεση και την ειρήνη που πρέπει να κάνω μέσα μου για να μπορέσω να πάω παρακάτω... 

Πιθανώς να το έχετε καταλάβει, από την απαρχή αυτού του  blog, αλλά δεν είχα ποτέ την πολυτέλεια ενός Μέντορα στην εκτροφή, ένας μέντορας είναι εξαιρετικά σημαντικός για έναν νέο εκτροφέα, του ανοίγει πόρτες,  τον μαθαίνει μυστικά, τον καθοδηγεί, τον προστατευει, τον γλειτώνει από λάθη, από πολύ πόνο και πολλά δάκρυα. 
Ο δε μέντορας οφείλει να είναι το λιγότερο εξαιρετικός τοσο  σαν εκτροφέας όσο και σαν άνθρωπος, με πολύ καθαρή ματιά, και πολύ γνώση, χωρίς μικρότητες, χωρίς να βάζει το εγώ του μπροστά με μόνο του καθήκον να υπηρετεί τη φυλή που έχει επιλέξει, και να εκπαιδεύσει τον άνθρωπο που θα τον εμπιστευτεί να πάει ένα βήμα παρακάτω. 

Φυσικά αυτό δεν συμβαίνει πάντοτε. 
'Εχει τύχει να γνωρίσω ανθρώπους να πλασσάρονται ως μέντορες με ελάχιστη πήρα, με αρκετό  ξιπασμό, με μέτριες γνώσεις.. και σε τέτοιες περιπτώσεις είναι σαν ο  γυμνός να καθοδηγεί μέσα στο πλήθος έναν τυφλό.. 
Εχει τύχει να γνωρίσω ανθρώπους που θα ήταν άξιοι μέντορες αλλά δεν συνδεθηκάμε ποτέ για να θελήσουμε να  δώσουμε και  οι 2 το χρόνο μας για έναν ανώτερο σκοπό, και τέλος πάντων με ετούτα και με εκείνα ό,τι κι αν έμαθα στην εκτροφή ήταν the hard way.
Στην προσπάθεια μου να μην κάνω εν αγνοία μου κακό στις γάτες μου και να μην κάνω κάποιο λάθος ο σκληρότερος των σκληρότερων τρόπων είχε γίνει η καθημερινότητα μου. 

Στην ερώτηση αν θα ήθελα να έχω Μέντορα? 
η απάντηση παραμένει ίδια όπως και τότε. Ναι φυσικά. Θα ήθελα πάρα πολύ να είχα έναν μέντορα στην εκτροφή, ένα άτομο που να μπορώ να εμπιστευτώ.
 Πολλά που συνέβησαν δεν θα είχαν συμβεί και η ιστορία μου σήμερα δεν θα ήταν η ίδια. 



Το   lifestyle ενός εκτροφέα  είναι τόσο συγκεκριμένο και τόσο universal που μόνο ένας άλλος εκτροφέας θα μπορουσε να κατανοήσει. 
Βιώνουμε μια κοινωνική μοναξιά και έχουμε συνηθίσει πια να μην υπάρχει κατανόηση. 
Ο περίγυρος μας και οι φίλοι μας δεν είναι σε θέση να καταλάβουν.
Δεν μπορεί κανείς να καταλάβει ότι η δεσμεύση είναι κάθε μέρα, καθέ μερά σημαίνει κάθε μέρα, και τίποτε λιγότερο. 
Η βόλτα που θα βγούμε, το ταξίδι που θα κάνουμε, οι ώρες που θα λείψουμε από το σπίτι έχουν κόστος για εμάς. Είναι η έγνοια που δεν σταματά, οι ζωούλες που αφήνεις πίσω και εξαρτώνται από εσένα, η ρουτίνα τους που σπάει, η ανησυχία  του μην πάει κάτι στραβά. 
Στις 17.00 δεν τελείωνει η βάρδια μας , ούτε η έγνοια μας, το κινητό μας δεν κλείνει ποτέ γιατί κάποιος που έχει πάρει γάτα από εμάς μπορεί να αισθανθεί την αναγκή να πει τον πόνο του για μια διάρροια που προέκυψε, για έναν εμμετό, για μια τριχόμπαλα, για το δοντάκι που αλλάζει, για το έκζεμα που ίσως εβγαλε, για να ρωτήσει πως λεγόταν το αντιπαρασιτικό, για να στείλει μια χαριτωμένη φωτογραφία, για να ρωτήσιε τι χρειάζεται να πάρει μαζί με την γάτα που θα φύγει στον Καναδά, για να πει τέλος πάντων ο καθένας ό,τι έχει αναγκη να πεί ί εκείνη την στιγμή ανεξάρτητα από  το τι ώρα είναι,  χωρίς απαράιτητα να ενδιαφέρεται σε τι φάσησε  πετυχαίνει 
Και αν εχεις  δώσει καποιες γάτες στην Ταυλανδη, κάποιες στην Αμερική, καποιες στην Ιαπωνία, ο ύπνος είναι πολυτέλεια. 

Και θα βρεθουν πολλοί να στο παίξουν έξυπνοι και να σου "τακτοποιήσουν" τη ζωή σου, μην εχόντας ιδέα τι σημαινει εκτροφέας, τι σημαίνει υπηρετώ μια φυλή, τι σημαίνει δεν μπροώ να κάνω εκπτώσεις αναφορικά με τα ζώα μου, τι σημαίνει δουλεύω με την "ζωή¨, τι σημαίνει πρωτεραιότητα είναι οι γάτες μου, τι σημαίνει ονειρεύτηκα μια γάτα και την βρήκα  στην άλλη άκρη του πλανήτη και πρέπει να πείσω τον εκτροφέα της που έχει άλλλες 10 προτάσεις, ότι  θα είναι καλύτερα μαζί μου, και κατάφερα να ζει πια μαζί μου, ή ονειρεύτηκα μια  γάτα και φρόντισα να κάνω επιλεκτική εκτροφή μέχρι να γεννηθεί εκείνη η  γάτα με τα χαρακτηρίστικά που ονειρεύτηκα.
 Δεν έχουν ιδέα γιατι πιανεις με γυμνά χέρια εναν πλακούντα κ όχι με γάντια, γιατί δεν ταράζεσαι με το αίμα, γιατί ο κόσμος να καίγεται κυριολεκτικά γίνεσαι  ρομπότ και σώζεις τα ζώα σου και όχι το laptop σου ή τα λεφτά σου, ποιός απο τους "νοικοκυραίους" μπορεί να καταλάβει τι περνάς , που αν η γάτα αποτολμήσει να έχει παρεκλίνουσα συμπεριφορά από αυτήν που αξιώνει ή επιτρέπει ο νοικοκυραίος η γάτα ξαφνικά γίνεται βάρος, πρέπει να επιστραφεί, πρέπει να εξαφανιστεί, πρέπει να πάει πίσω στον εκτροφέα... γιατί ο ο εκτροφέας που εχει 40 ζώα σπίτι του θα κάνει την υπέρβαση να τα καταφέρει, ο νοικοκύρης δεν μπορεί, γιατί δνε θέλει να χάσει την βολή του, δεν τον ενδιαφέρει να  σκύψει πάνω από το ζώο. 

Ποιος θα μπορούσε να καταλάβει ότι έλαβα ένα μύνημα απο πελάτη και μου χάλασε κυριολεκτικά την εξής μια μέρα που είχα δώσει δικαίωμα στον εαυτό μου για διακοπές. 
Μια μέρα που ίσως την σχεδιάζα μήνες, μια μέρα που  κανένας δεν οφείλει να γνωρίζει την ύπαρξη της. 

 'Ενα πράγμα που δεν εχω καταφέρει ακόμη να κάνω είναι να μην χαλάει η διάθεση μου απο αυτά που λαμβάνω σε οποιαδήποτε  ωρα της ημέρας στο messenger, δεν μπορώ να ξεχάσω τη χαρά μου να μπω σε ένα μουσείο πριν 2 Σαββατοκύριακα στην Κροατία   και να δω μια σπάνια έκθεση για τα 100 χρόνια του Murtic, ακριβώς την ώρα που έβγαζα εισητηρίο στα εκδοτήρια χτυπάει το τηλέφωνο....   και ήταν μια κυρία  που ήθελε να  επιστρέψει την γατα της γιατί η γάτα δεν γουσταρε αγκαλιές και προτιμουσε τον γάτο του σπιτιού περισσότερο από τους ανθρώπους και κάπως με ευκολία πλασσαρίστηκε ότι η γάτα έχει πρόβλημα που της το προκάλεσα εγώ,  και τέλος παντων δεν ηταν ευχάριστο τηλέφωνο, υπήρχε ένα κλίμα, υπήρχε ένα ζώο που θα  έχανε το σπίτι του και ένα άλλο που θα έχανε την παρεά του ξαφνικά και ναι.. πηγε ολη η μέρα χάλια, την έκθεση την είδα αλλα δεν την είδα, το φαγητό το έφαγα αλλα δεν κατάλαβα καν τι έφαγα, η διάθεση  μου χάλασε εντελώς και βάρυνα και τους συνταξιδιώτες  μου γιατι δεν μπορουσα να απομονώσω την πληροφορία που έλαβα και να μην επιρρεαστώ. 
Και μην βιαστείτε να πείτε μα γιατί σήκωσες το τηλέφωνο.. 
Γιατί η άγνοια του τι στο καλό μπορεί να συνεβη ίσως σε τρώει περισσότερο. 
Και ήταν τηλεφωνήμα δεν ηταν μηνυμα που μπορεις να πάρεις  και μια ανάσα να αξιολογησεις την πληροφορία που λαμβάνεις. Οπότε τρως ό,τι έχει να να ξεφορτώσει ο άλλος χωρίς φλίτρο. 






Mε πολύ χαλασμένη διάθεση σε μια υπέροχη έκθεση






 
 Για να επιστρέψω στην προηγούμενη σκέψη περί γατών και ανθρώπων και την αιώνια παρέξηγηση και απαίτηση... 
Πόσοι άνθρωποι μπορούν να συνειδητοποιήσουν ότι η πιο άγρια, ανεπιτίδευτη, αδάμαστη μορφή έκφρασης και δημιουργείας είναι "κλεισμένη" σε μια βελούδινη χνουδωτή συσκευασία που εμείς οι θνητοί ονομάζουμε γάτα.. 
Ποιος μπορεί να συλλάβει  ένα τέτοιο χείμαρρο ενέργειας και ποιοτήτων μέσα σε αυτά τα χνουδωτά πον πον ? 
Ευτυχώς κάποιοι μπορούν! Και χαίρομαι τόσο πολύ που τα τελευταία χρόνια μπορώ και τους έλκω στο δρόμο μου, γνωρίζω ανθρώπους που μιλούν τη γλώσσα μου, που με  ελάχιστες κουβέντες καταλαβαίνουν, που δεν θέλουν να σου τακτοποιήσουν τη ζωή γιατί είναι μια χαρά τακτοποιημένη, έιναι ο δρόμος που έχω επιλέξει, και στον δρόμο αυτόν συνδοποιπόροι είναι οι γάτες, δεν χωρά το "δες  τι θα κάνεις με τις γάτες" , "βρες εναν χώρο για τις γάτες" ή "δεν μπορείς να ζεις έτσι".. 
Δεν μπορείς να ζήσεις  εσύ έτσι και μάντεψε κανένας δεν στο ζήτησε!
Φυσικά και δεν μπορεις να είσαι με ελάχιστο ύπνο, στην ολική καταστροφή να είσαι ψύχραιμος, στον πελάτη που έχει βαρέσει υστερία και φοβάται και επιτήθεται επειδή φοβάται μην πάθει κάτι η γατα του να  παραμείνεις ήρεμος, στην γάτα που πεθαίνει να την αγκαλιάσεις με σεβασμό και απόλυτη ηρεμία για να είναι η μετάβαση της ήρεμη και όχι ταραχώδης, να πρέπει να κατεβάσεις τους σφιγμούς σου, να σκεφτείς όμορφα πράγατα γιατί η ορμόνη της στεναχώριας "μυρίζει" και η γάτα σου θα το αντιληφθεί, να έχεις υπομονή με τον κάθε κτηνιάτρο που είναι cool οταν πας για εμβόλια και απών αν συμβεί κατι σοβαρό, σφίγγεις τα δοντια όταν είναι Κυριακή και η βοήθεια έρχεται μόνο απο άλλον εκτροφέα που βρίσκεται σε άλλη ήπειρο, να καθαρίζεις καθε μα κάθε μέρα, και ΄όχι μια φορά την εβδομάδα όπως έχεις συνηθίσει και μου το παίζεις νοικοκύρης, να έχεις ένα αρχείο ενημερώμενο με κάθε μωρό και κάθε πελάτη, να το ενημερώνεις συνχά πυκνά γιατί κάθε πληροφορία είναι πολύτιμη για όλο αυτό το πλεγμα που λεγεται εκτροφή γιατί κάθε γάτα είναι σαν ένα φύλλο από το ίδιο δέντρο και όλα αυτα συνδέονται μεταξύ τους, δεν μπορείς να αντέξεις ούτε ενα 24ωρο από τη ζωή μου απορώ λοιπόν πως στο καλό έχεις άποψη για το πως πρέπει να ζω εγώ ή οι γάτες μου? 
Hello my friends, I'm a a freaking cat breeder and I'm more than proud to be one..  και αυτόν τον δρόμο τον επέλεξα, δεν μου επιβλήθηκε.. 
Ασχοληθείτε λοιπόν με την δική σας τη ζωούλα και αφήστε εμένα και τις γάτες μου ήσυχους.. 
Αυτά περι νοικοκυραίων και "τακτοποιητών" 

Perla Dolls Etoile 




   - Ποιά γάτα είναι η αγαπημένη σου? 
-Καμία
-'Ολες 
- Η γάτα μου
-Δεν έχω αγαπημένη
-Ποιά γάτα? 

-Σου λείπουν όταν τις δίνεις?
-Ναι
-Καθόλου
-Εσυ τι λές?
-Πάντοτε λείπουν, εδώ ή κάπου αλλού, σε αυτή την διάσταση ή στην άλλη, ζωντανές ή πεθαμένες όλες αγαπημένες όλες λείπουν.

-Για τι έχεις μετανιώσει?
-Που έφερα την φυλή στην Ελλάδα, δεν χρειαζόταν την γνωρίσουν. Δεν την σεβάστηκαν. Δεν την κατάλαβαν.  

- Που εμπιστευθηκα 2 φίλικά πρόσωπα  για εκτροφικά γατιά και τα στειρώσαν χωρίς να έχουν ιδέα το μέγεθος της καταστροφής που προκάλεσαν με την απόφαση τους, που δεν  έπρεπε να είναι απόφαση τους, ζώα δωσμένα με συγκεκριμένη συμφωνία, αθέτηση λόγων και υποσχέσεων,  πολύ πληγωτικό και πιο πληγωτικό από όλα το εκτροφικό τίμημα που μόνο ένας άλλος εκτροφέας θα μπορουσε να συλλάβει. 
 Εχασα τις κοκκινες γραμμες μου, γραμμές που ήταν απο τις εξαιρετικοτερες σε Αμερικη΄κι Ευρώπη, με την Rosa Amora, (δοσμένη με συμφωνία για μια γέννα)  και φορτώθηκα άλλο ένα αρσενικό όταν στειρώθηκε η τελευταία κόρη της Νεφέλης,  χωρίς να ερωτηθώ και αυτή δοσμένη με συφωνία για μια γεννα. 
Αλλό ένα αρσενικό, σε εκτροφείο  με ήδη 4 αρσενικούς, κάποιοι ίσως καταλαβαίνουν πόσο δυσκολευτηκα κι εγω κι τα αρσενικά μου, πόσο ταλαιπωρηθήκαμε, πόσο πίσω μας πήγε, αλλά η γραμμή  της Νεφέλης με όλα τα foundation cats τους εκτροφείου απο πίσω δεν χάθηκε. Μου βγήκε κυριολεκτικά  η ψυχη για πάρα πολύ καιρό αλλά η γραμμή δεν χάθηκε.. 
 
Αυτά συνέβησαν την ίδια χρονιά και έμαθα the hard way ότι οι απλοί άνθρωποι διατηρούν το δικαίωμα να ακυρώσουν οποιαδήποτε συμφωνία κατα τη βολή τους καθώς  δεν είναι σε θέση να κατανοήσουν το μεγεθος των επιπτώσεων που έχουν  οι πράξεις τους.
Δεν είναι μια γάτα, δεν είναι ένα "έλα μωρέ" , είναι φτυσμένο αίμα 12 ετών και η ψυχή κολλημένη στην πλατη, είναι ξενύχτια , είναι μέλετη είναι όλες οι γάτες και όλα τα χρήματα που ξοδευτηκαν για όλες τις γάτες πίσω απο αυτές τις γάτες, είναι αυτό και αλλά δέκα εκατομμύρια πράγματα που δεν χωρούν εδώ να ειπωθούν. 
'Εκρινα από τον εαυτό μου που σαν εκτροφέας, ό,τι πατσαβούρι χαρτί και αν υπογράψουμε με ένα αλλο εκτροφείο , ό,τι προφορική συμφωνία και αν κάνουμε την τηρούμε πιστά, γιατι μεταξύ εκτροφέων υπάρχει ο κωδικάς που δεν σου επιτρέπει να σπάσεις καμία συμφωνία, το πρώτο πράγμα που μαθαίνω στα νέα μέλη που έρχονται και γράφονται στον σύλλογο εκτροφέων που είμαι πρόεδρος είναι αυτό: "Ο,τι συμφωνία, όσο παραλαογη και αν είναι, εάν εχετε συμφωνήσει δεν μπορείτε να την σπασετε, μπορείτε να επαναδιαπραγματευτείτε και να παρετε γραπτη νεα συμφωνία αλλά δεν επιτρέπεται να αθετησετε τον λόγο σας"  ή μια απλή εκφραση Always honor your contracts. 
Η ζημιά έγινε, αυτά που έπρεπε να ειπωθούν δεν ειπώθηκαν, αναρωτήθηκα πολλές φορές αξίζει μια γάτα ή μια φιλία? 
Τότε στο μυαλό μου είπα την φιλία, αλλα δεν ήξερα ότι έτσι κι αλλιώς όπως και να αντιδρούσα το ράγισμα  θα υπήρχε, και μοιραία θα ψυχραινόμασταν.  
Πικρά λόγια δεν ειπώθηκαν αλλα οι πληγές έμειναν. Η ζημιά παρέμεινε.Η φιλία πάγωσε (όχι απο μεριάς μου) 
Tην κόκκινη γραμμη δεν μπορώ να την ξαναβρώ πουθαινά, και μάταια παλεύω να δημιουργήσω καινουργια.. 
Το παιδί της Νεφέλης, ο Αέρας, έκανε την υπέρβαση του και την υπομονή του, εκείνος που από την αρχή έπρεπε να είναι σε pet home, με βοήθησε σε μια χρόνια που όλα και ό,τι είχα σαν αξία στο μυαλό μου δοκιμάστηκε. 
  Τον στείρωσα αρκετα γρήγορα ενώ είχε λαμπρή πορεία γιατί ήταν ενας αρσενικός εκτός πρόγραμματος, (όπως και να ακουγεται αυτο και λίγοι πάλι θα καταλάβουν το βάρος της κουβέντας αυτής) 
 Τώρα αυτό το πολύ υπερήφανο πλάσμα, ενας πραγματικός Βασιλιάς, θα πρέπει σύντομα να βρει ένα σπίτι για τα υπόλοιπα χρόνια του. Και όχι ένα απλό σπίτι.. έχω ονειρευτεί έναν άνθρωπο με ψυχή και ποιότητες ήρωα, για αυτόν τον γάτο, έναν άνθρωπο ακέραιο, καθαρό με πολύ τιμιότητα, με ματιά δράκου, καρδιά αγγέλου και περπάτημα μικρού παιδιού.
 Και σίγουρα αυτός ο άνθρωπος  έτσι όπως τον ονειρευτηκα θα έρθει για τον Αέρα και μόνο. Και θα αξίζει ο ένας την συντροφιά του άλλου. 

                                                                           o Aέρας      
                                                                                 ...

                                                                    όλη  η αξιοπρέπεια 
                                                                          σε μια γάτα 



Ακούγομαι σαν πικραμένη γριά που ζει στα βουνά? 

Δεν είμαι καθόλου.. ούτε στα βουνά, ούτε γριά, και η η πίκρα είναι ένα συναίσθημα που ξεθωριάζει αν περιτριγυρίζεσαι από ανθρώπους που θα σου δώσουν ένα γλειφιτζούρι.
Μου πήρε πολύ χρόνο να βρω το tribe μου. 
Mου πήρε πολύ χρόνο να αφαιρέσω  από τη ζωή μου τον κάθε ξερόλα, που είχε απόψη για το πως πρέπει να ζω.
Μου πήρε πάρα πολύ χρόνο να πω είμαι εκτροφέας και δεν δίνω δεκάρα τι γνώμη έχει o πάσα άσχετος με αυτόν τον χώρο για εμένα. Και κυρίως μου πήρε πάρα πολυ χρόνο να κοιτάζω τις γάτες μου στα μάτια και να μην νιώθω λίγη, γιατί μεγάλωσα μαζί τους, γιατί έμαθα από  αυτές( τις καλύτερες των δασκάλων , γιατί κάθε μέρα δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό αλλά κάθε μέρα δίνω κι εγω  τον καλύτερο μου εαυτό, δεν πρόκειται να τεμπελιάσω ούτε  μια ώρα, το μέτριο δεν χωράει στις ζωές μας και η υπόσχεση που τους είχα δώσει κάποτε μένει ακέραιη,  (γιατί κάποιος πρέπει να κρατάει τις υποσχέσεις του) θα δίνω τον καλύτερο μου εαυτό για εκείνες  και τίποτε λιγότερο. 
 Αν δει κάποιος τα πρώτα μου   post  σεαυτό το  blog θα δει ότι δεν υπήρξε όνειρο που δεν έγινε πραγματικότητα, 
δεν υπήρξε γάτα που ονειρέυτηκα και δεν την αγκάλιασα, που δεν πηρα 3 και 4 αεροπλάνα να την βρω και να την φέρω σπίτι μου. 
Δεν υπήρξε νιάου που να μην καταλαβαίνω τι εννοεί, 
Δεν έχει ξημερώσει ημέρα από τότε που ήρθαν στη ζωή μου που να μην βιώνω την πραγματική ευλογία και το όνειρο. 

Αν είναι να κρατήσετε κάτι από αυτό το νήμα είναι να μην διανοηθείτε να εγκαταλείψετε τα όνειρα σας όσο τρελά κι αν είναι. 
Μην αρκείστε στην μετριότητα, δώστε ψυχή σε ό,τι κι αν κάνετε. 
Nα μην ακούτε κανέναν αν δεν συμφωνεί η καρδιά σας με τα λεγόμενα του. Ο Νους μας ξεχνάει,  η καρδιά μας πάντοτε ξέρει. 
 Αν έχετε την ευλογία να μοιράζεστε τη ζωή σας  με μια γάτα απλώς σήμερα κοιτάξτε την σα να την κοιτάετε πρώτη φορά, θα εκπλαγείτε απο αυτό που θα αντικρίσετε. 


Perla Dolls Nimeria







Υ.Σ: Τα σκηνικά που περιγράφηκαν πιο πάνω πάνε πολλά χρόνια πίσω και δεν είναι πρόσφατα. 
Η θέση μου δεν  ειπώθηκε ποτέ γιατί γνώριζα ότι κανείς τους δεν είναι σε θέση να αντιληφθεί.
 Ωστόσο μιας που ήταν κομμάτια που αλλάξαν και τη ζωή μου και την εκτροφή που έκανα και εμένα σαν άνθρωπο για το πως να αντιμετωπίζω πλέον τους ανθρώπους, θεώρησα το ημερολογιο του εκτροφείου μου a safe place για τις συγκεριμένες καταγραφές, για να μπορέσω να τα "καθαρίσω" και να μπορέσω πια να μετακινηθώ απο αυτή την θέση, να συγχωρέσω και τους άλλους και τον εαυτό μου που με έβαλε σε τέτοια θέση εμένα και τις γάτες μου με τις λάθος επιλογές μου. Και εδώ μπαίνει μια τελεία και δεν θέλω να ξαναέχω τέτοιες ιστορίες να διηγηθώ. 
.





















Comments