What happend to you the last year?

Wow!! Πέρασε ένα χρόνος από τότε που είχα να γράψω σε αυτό το μπλογκ,
τι συνέβη σε αυτόν τον χρόνο?

1.Capital Controls κι εγώ να έχω ερωτευτεί ενα υπέροχο blue bicolor από Φινλανδία, 6 πτήσεις και 4 άτομα βοήθησαν ώστε να έρθει αυτός ο επικός κούκλος στη χώρα μας.
Το καμάρι μου, η ευκαιρία μου και η ελπίδα μου όλα ενσαρκώνονται σε αυτόν υπέροχο γάτο. Το εκτρόφικο του όνομα μεγάλο και άκομψο, στο σπίτι τον φωνάζουμε Y.O.L.O


2. Μαθητεία για κριτής μορφολογίας.
Κατηγορία ημιμακρύτριχα και μακρίτρυχα σύνολο 50 εκθέσεις μορφολογίας μέχρι τον Ιανουάριο του 2017
Πήρα το βαλιτσάκι μου και ταξίδεψα..
Που? Σχεδόν παντού, Πολωνία, Γερμανία, Ιταλία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Κωνσταντινούπολη, Ελβετία, κι έχουμε ακόμη μέλλον..

Είδα σούπερ γάτες, καλές γάτες, φτωχές γάτες, περίεργες γάτες, παράξενους ανθρώπους, εκκεντρικούς, εκτροφείς που έχουν δουλέψει πολύ, λίγο, που έχουν τεμπελιάσει, είδα αρκετά,τίποτε από όσα είδα δεν με έκανε να αλλάξω γνώμη για εκείνο που έχω σαν πλάνο..

Τον Σεπτέμβρη οι πρώτες εξετάσεις, διάβασμα και αγάπη και όλα θα γίνουν!


3. Ένα σεμινάριο για εκτροφείς και λοιπούς..με μηδέν χορηγούς γιατί κανείς δεν το πίστεψε,πολύ εργατικότητα και βοήθεια από το ελληνικό φόρουμ για γάτες  Mycat.gr ,   το πρώτο σεμινάριο στη χώρα μας έγινε τον Οκτώβριο του 2015.Ήρθαν άτομα από όλο τον κόσμο, Τουρκία, Κύπρο, Ισπανία, Γερμανία, Πολωνία, ακόμη και από Ταυλάνδη ήρθαν και ελάχιστοι Έλληνες, μάθαμε αρκετά και ήταν  μια πολύ ωραία σπουδή για τους εκτροφείς.



4. Ένα φεστιβάλ γάτας στην Ελλάδα, ασχολήθηκα πίσω από τις κουρτίνες με το δημιουργικό κομμάτι του πρώτου Φεστιβαλ Γάτας στην Ελλάδα, για εμένα ήταν ένα case study, ξέρω κάθε φορά που τελειώνει κάτι ότι μπορούμε και καλύτερα δεν καταλαβαίνω τι είναι αυτό που το φρενάρει..
Mην μου πείτε τα λεφτά.. οι γατάδες ήταν πάντοτε δημιουργικοί αλλά στο τέλος της ημέρας δεν περνάνε όλα από το χέρι των γατάδων.
Παρόλαυτα υπήρξε μια σημαντική μαγιά και ήταν η 1η φορά που έγινε μια σούπερ 2ήμερη συζήτηση αποκλειστικά για γάτες!

5. Τι γίνεται στο εκτροφείο?
Πράματα και θάματα, πριν λίγες ημέρες στειρώθηκε ο αγαπημένος μου Ροζ Βασιλιάς 
και πλέον αναζητεί το παντοτινό του σπίτι.
Και επίσης έχουμε μωρά, κυρίως για εκτροφή !

Έχω 3 project για το άμεσο μέλλον, το ένα είναι καλοκαιρινό και είμαι σίγουρη ότι θα το ευχαριστηθείτε,

το άλλο είναι λίγο μεγαλύτερο και προς το παρόν μυστικό και το τρίτο
έρχεται τον Οκτώβριο , για 1η φορά στην Ελλάδα σουπερ ντουπερ τριήμερη έκθεση μορφολογίας και ειδικό σπεσιαλ σόου το Σάββατο για τα ragdolls.
 Τέλος.. αν σας αρέσουν τα κλουβιά που βλέπετε σε εκθέσεις η ομοσπονδία που ανήκει το κλάμπ της Φελίνα, προσφέρει προς 35 ευρώ συν μεταφορικά σε μπλε χρώμα αυτά τα κλουβάκια, όποιος ενδιαφέρεται τους γράφει απευθείας στο mail:edelkatze@aol.com , μιλούν Αγγλικά και Γερμανικά. 
Διαστάσεις 70χ48 , πτυσσόμενα ζυγίζουν μόλις 4 κιλά 




Stay Tuned!!!


Comments