Ragdolls archive







Εδώ βλέπετε τις πρώτες διαφημίσεις της φυλής, αντικατοπτρίζουν τον παλμό της δεκαετίας του 70 σε συνδυασμό με τη χώρα των ευκαιριών , την Αμερική.
Είμαι πάρα πολύ υπερήφανη που κατάφερα να πάρω μια γάτα από την Αμερική από το φημισμένο εκτροφείο rangarock, η Liberty Star είναι η πρώτη lynx ragdoll εισήχθηκε στην Ελλάδα από την Αμερική. Aν και η φιλοσοφία εκτροφής του δεν με βρίσκει σύμφωνη, το μόνο σίγουρο είναι οτι τα γατιά του είναι γνήσιοι απόγονοι των πρώτων ragdoll που έφτιαξε η δημιουργός της φυλής Ann Baker.
Έχω εισάγει συνολικά 4 γάτες από Αμερική, κάτι καθόλου εύκολο ειδικά όταν έχεις να κάνεις με εκτελωνισμό εκτροφικής γάτας, τα αποτελέσματα στους απογόνους ήταν θαυμαστά, τέλειο bone structure, εξαιρετικής ποιότητας μπλε μάτια, εξαιρετικό τρίχωμα, βέβαια πολλές φορές βλέπω οτι όλα αυτά δεν έχουν καμία σημασία, οι περισσότεροι προσπαθούν να πάρουν κάτι πιο φτηνό και να ψιλομοιάζει με κάτι, αυτό το βλέπω δυστυχώς και σε συνάδελφους εκτροφείς, οι γειτονικές χώρες είναι πιο οικονομικές για την απόκτηση μιας γάτας,όμως ποτέ δεν είμαι υπέρμαχος των ημίμετρων, αν κάνεις κάτι κάνε το σωστά και δώσε όλη σου τη ψυχή. Μπορεί να είμαι αρκετά ρομαντική αλλά ακόμη και σε περιόδους κρίσης ποτέ δεν έκανα παζάρια για καμία γάτα που αγόρασα και ποτέ δεν έφερα ένα γατάκι στο εκτροφείο σκεπτόμενη ότι είναι ευκαιρία ή ότι είναι οικονομικό.
Είναι κάτι που το κάνω με σεβασμό και δεν το έχω δει σαν παιχνίδι.


Here you can see some early ads of Ragdolls in the 70's.
I really feel proud and lucky for Liberty Star, the first Lynx Ragdoll i imported from America, from
the Rangarock Cattery.

Comments