2η θέση στον Ανοιξιάτικο διαγωνισμό η Κυβέλη ή αλλιώς c.v







CURRICULUM VITAE
Πάνω απόλα είμαι cool. Αυτό δεν είναι απλώς μία δήλωση. Είναι γεγονός. Είναι στάση ζωής που προκύπτει από μία φιλοσοφική θεώρηση των πραγμάτων, μετά από 20 ολόκληρους μήνες ζωής. Στάση ζωής και από πνευματικής αλλά και από φυσικής πλευράς. Για παράδειγμα, όσον αφορά στο δεύτερο, η στάση «κάθομαι πάντα ψηλά για να τα βλέπω όλα». Ξέρετε, πάντα θέλω να βλέπω τα πράγματα από διαφορετική οπτική γωνία. Αυτό με βοηθά στον προβληματισμό για τα τεκταινόμενα στον χώρο που ζω, αλλά κυρίως με διασκεδάζει.
Ξέρω να παίρνω πάντα αυτό που θέλω. Πρώτα απ’ όλα είμαι πάντοτε σαφέστατη σ’ αυτό που ζητώ. Και μετά, έχω βέβαια τον τρόπο μου, ώστε αυτό που ζητώ, αν δεν είναι και απολύτως θεμιτό, γίνεται εφικτό. Με λίγα λόγια δεν μου χαλούν χατήρι...
Οτιδήποτε και αν κάνω, το κάνω πάντα με αριστοκρατικό στυλ. Αυτό αφήνει τους πάντες χωρίς επιχειρήματα. Ακόμη και αν τύχει καμμιά φορά να ξεφύγω λίγο από τα πρότυπα που «κάποιοι» έχουν θεσπίσει, έχω τον τρόπο να γίνω αποδεκτή. Δεν αρκεί βέβαια μόνο ένα απλό αλλά αποφασιστικό κούνημα ουράς, είτε μία φωνητική έκφανση «μιά» (χωρίς το αγενές «ου» βεβαίως). Επιστρατεύω και το ακαταμάχητο σαγηνευτικό μου βλέμμα (Νο 385) που το ονομάζω «μισόκλειστα παρακλητικά μάτια», και όλα λύνονται.
Παίρνω όλα τα χάδια, από όλους, αλλά όταν εγώ θέλω. Και αυτό βέβαια τονίζει το αριστοκρατικό μου στυλ, που όπως εμμέσως πλήν σαφώς προείπα, είναι θέμα γονιδίου.
Δεν μου αρέσουν οι στατικές καταστάσεις. Ακόμη και όταν αποσύρομαι στα ιδιαίτερά μου (είτε στο πριγκηπικό μου καλάθι είτε στο θεωρείο μου (το ψηλότερο σκρίνιο του σπιτιού μου), δεν σπαταλώ τον χρόνο μου. Οργανώνω, πάντα με επιτελική ακρίβεια, τίς επόμενες κινήσεις μου, που πιστέψτε με, δεν είναι πάντα προβλέψιμες. Είναι όμως άκρως διασκεδαστικές και για μένα και για την οικογένειά μου. Σε ελάχιστα δευτερόλεπτα και με συνοπτικές διαδικασίες καλύπτω διαδρομές μέσα στον αγωνιστικό χώρο, με κατάληξη πάντα και φρενάρισμα ακριβείας, στο ρολόϊ τοίχου, λίγα εκατοστά από το ταβάνι σου σπιτιού.
Ακόμη και το νερό που πίνω, δεν μου αρέσει να είναι στάσιμο. Ούτως ή άλλως η ζωή βρίσκεται στην κίνηση. Προτιμώ το νερό που κυλά από την βρύση, και αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος ενυδάτωσής μου.
Εννοείται ότι στην οικογένειά μου, πάντα υπάρχει ένα γεμάτο πιάτο στο τραπέζι. Μην βιαστείτε να συμπεράνετε ότι είμαι λαίμαργη. Ούτε κατά διάνοια. Τρώω πάντα με μέτρο. Απλώς θέλω να ξέρω ότι το gourmet μου είναι εκεί και με περιμένει. Αλλά και πάλι μην διανοηθείτε ότι τα περιμένω όλα έτοιμα. Για να ακονίζω το ένστικτο του κυνηγού, σας πληροφορώ ότι πάντα υπάρχει κάτι που περιμένει να το ξετρυπώσω στα συρταράκια διαφόρων επίπλων. Εννοείται βέβαια ότι διαθέτω μοναδική ικανότητα να τα ανοίγω μόνη μου. Όπως έχει πει κάποιος «τα καλά (Bonus), κόποις κτώνται.
Και τώρα θα σας εκμυστηρευτώ κάτι. Έχω μία μονάκριβη πλατωνική σχέση με ένα Yorky. Τον λένε Dusty. Είναι πολύ καλός μαζί μου και πάντα σέβεται τις επιθυμίες μου. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι παιχνίδια κάνουμε μαζί. Κορυφαίο βέβαια είναι η «ελληνορωμαϊκή πάλη», στην οποία πάντα με αφήνει? να τον κερδίζω - είναι ιππότης, δεν μπορώ να πω(αν και είναι δύσκολο να αντισταθεί κάποιος στις ακαταμάχητες λαβές μου).
Είμαι μία Blue Mitted Ragdoll, με λένε C.V. (ΣίβηΚυβέλη) και αγαπώ όλο τον κόσμο.
                                       ***********************************

H c.v είναι η γάτα που βλέπετε στο video στην αρχή αυτού του blog,
χαρήκαμε τόσο πολύ με την ιστορία της και με τις υπέρχοες φωτό της!! Πραγματικά οι ιστορίες ήταν πολύ συγκηνιτικές και πλέον ρίξαμε κλήρο για  τη 1η και 2η θέση!
Η C.V θα πάρει ένα levander travel kit!

Comments