Let it snow let it snow let it snow!


Μπήκε ο χειμώνας για τα καλά! Έμεινε ένα τελευταίο ταξίδι για φέτος που θα μας πάει στη Κύπρο, στο world cat show της WCF με μια και μοναδική συμμετοχή  από το εκτροφείο μου, το νέο μας αρσενικό τον Blue Suede.
Είναι η πρώτη του έκθεση στην ανοιχτή κατηγορία και έχω αγωνία γιατί είναι ένας γάτος που έχει διαφορετικές γραμμές από τον Ωκεανό και αυτό φαίνεται στην εμφάνιση και τη μορφολογία του και από αυτό τον γάτο εξαρτώνται όλες οι αλλαγές που θέλω να κάνω στο αναπαραγωγικό μου πρόγραμμα. Επιπλέον ο πήχης θα είναι αρκετά υψηλός μιας που πρόκειται για παγκόσμια και όχι απλά διεθνείς διοργάνωση.
Από την άλλη  πέρα από την αγωνία του διαγωνιστικού κομματιού θα είναι ένα ταξίδι πολύ χαρούμενο και χαλαρό  γιατί θα ξανασμίξουμε με τους φίλους από Κύπρο!


Αυτήν την εποχή έχω μόνο 2 γατάκια διαθέσιμα τον Iced Earth , την Drusilia  και μια γλυκύτατη ενήλικη τη Midnight , σχέδια και όνειρα τα αφήνω για τη νέα χρονιά που έρχεται. H φετινή χρονιά είχε πολλά δώρα και πολλές αγωνίες, μεγαλώνουμε , ωριμάζουμε, οι γάτες μας δείχνουν το δρόμο, άλλοτε τον χάνουμε μα στο τέλος πάντα τον βρίσκουμε.



Χάρηκα πολύ που πήγε ο Valkyrie- Cassanova για εκτροφή στη Νότιο Αφρική σε μια πολύ γλυκιά γατόμαμά με πολύ αγάπη για τις γάτες της, χάρηκα πολύ που καταφέραμε και κάναμε πραγματικότητα τη 1η μας έκθεση και ο κόσμος μας τίμησε με τη παρουσία του, χάρηκα για τις 2 νέες μου γάτες τον Blue Suede και τη Lavinca.,χάρηκα που τα περισσότερα γατάκια μου έφυγαν δυο- δύο και έτσι θα έχουν παρέα το ένα το άλλο, πέθανα από τη στεναχώρια μου για τον Πήγασο που πέθανε από ατύχημα, στεναχωρήθηκα πάρα πολύ με την περιπέτεια της C.V (Κυβέλης) αλλά πραγματικά ελπίζω να τα καταφέρει και να είναι τόσο δυνατή όσο η μαμά της , η Αλκυονίδα μου...
Η χαρά και η λύπη είναι 2 σακιά γεμάτα για όποιον ζει με ζωάκια  όμως την ώρα που επιστρέφουμε σπίτι και βλέπουμε όλες τις ουρίτσες ψηλά να μας υποδέχονται με χαρούμενα νιαουρίσματα να περιμένουν ένα χάδι, ένα μπισκοτάκι, μια μικρή κουτουλίτσα , τότε  εύχομαι να νιώθετε κι εσείς  όπως νιώθω κι εγώ, οι πιο πλούσιοι  και χορτασμένοι άνθρωποι του κόσμου.

Τέλος, έχω αλλάξει τον τηλεφωνικό μου αριθμό (είναι αυτός που εμφανίζεται στην επίσημη ιστοσελίδα μου) και έχω αλλάξει και συσκευή τηλεφώνου, επομένως αν θέλετε στείλτε μου ένα μήνυμα με τα νέα σας και το δικό σας τηλέφωνο για να μπορώ να σας αποθηκεύσω! Πραγματικά χαίρομαι όταν έχω νέα σας!


Comments