Αύγουστος είναι θα περάσει!

Για όσους δεν πάνε κάπου διακοπές, μην σκέφτεστε αρνητικά σε λίγο καιρό θα επιστρέψουν και οι υπόλοιποι...
Αυτή τη στιγμή το σπίτι μας έχει γεμίσει γατάκια, Ragdoll και Γίγαντες της Αφροδίτης χορεύουν, παίζουν και μαγεύουν, όπως λέει ο μπαμπάς μου "γέμισε το σαλόνι αθωότητα!"
Πριν λίγες ημέρες γέννησε η Stardust μας, και η Candy το lynx ragdoll που βρίσκεται σε foster house,μαζί με τα μωρά της Νεφέλης και της India, και της Venus (Aphrodite Giants)  οι χνουδόμπαλες πάνε κι έρχονται. Ευτυχώς είναι μωρά και το βράδυ 9 η ώρα πεύτουν για ύπνο, για να ξυπνήσουν στις 5 το πρωί και να αρχίσουν πάλι τα πανηγύρια!
(η GR*Perla Dolls India, μαζί με τα μπεμπάκια της, πόσο καιρό περίμενα αυτή τη χρόνια, να βλέπω γάτες δικής μου εκτροφής να γεννιούνται από γεννήτορες δικής μου εκτροφής χωρίς κανένα ίχνος Inbreeding, 0% αιμομιξία σε όλες μου τις γραμμές και γέννες πάντα! )

(GR*Pantheons Andromeda, μια υπέροχη Ταρταρούγα Aphrodite Giants, είναι ήδη κλεισμένη για Κύπρο)

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τους Γίγαντες της Αφροδίτης  φυλή εδώ

Μαζί με τα γεννητούρια έχουν προκύψει και οι ετοιμασίες μιας ακόμη έκθεσης γάτας, αυτή τη φορά σε μορφή φεστιβάλ, που θα πραγματοποιηθεί στις 13&14/9 στην Ελαιουργική στην Ελευσίνα.
Είναι μια έκθεση που συνιστώ να συμμετάσχουν και οι πιο ντροπαλοί και άπειροι εκθέτες, καθώς πρόκειται να είναι ήρεμη και πολύ φιλική στους αρχάριους. Για οποιαδήποτε απορία γράψτε μου σε mail, κανείς δεν γεννήθηκε να γνωρίζει περί εκθέσεων και cat show.


Να περάσετε όμορφα και να πάτε και κανένα θερινό σινεμά,η μισή μαγεία του καλοκαιριού κρύβεται σε ένα θερινό με μια παγωμένη λεμονάδα!

Comments