10 χρόνια Perla Dolls



Φέτος  συμπληρώνονται 10 χρόνια από εκείνη την 1η στιγμή που ξεκίνησε το μαγικό ταξίδι  με τις υπέροχες ragdoll.
Μεσολάβησαν τόσα πολλά, κάποια στιγμή επαγγελματική και η προσωπική ζωή έγιναν ένα, κάποια στιγμή έπρεπε να διαλέξω ανάμεσα στις γάτες μου και σε "αγαπημένα" πρόσωπα, κάποιες άλλες στιγμές κλήθηκα να απολογηθώ για όλες τις αλλαγές που ακολούθησαν στη ζωή μου επιλέγοντας να ζω με γάτες και φυσικά δεν ήταν λίγες οι φορές που μπήκα στο μικροσκόπιο επειδή εκτρέφω.
Άκουσα πολλά, κάποιες φορές είπα κι εγώ πολλά αλλά στο τέλος μένουν μόνο όσα έχουν σημασία, όσα άξιζαν, όσα άνθισαν και όσα επέτρεψαν να υπάρχω μαζί τους.

 Στην πορεία του ταξιδιού έχασα την γάτα μου την Άβανα, την αδέσποτη ανώνυμη  και σοφή σύντροφο στις αναζητήσεις μου, την πολύτιμη μου, την αγαπημένη μου, δεν υπάρχει εορτασμός χωρίς εκείνη και δεν θα υπήρχε εκτροφείο έαν δεν βρισκόταν στο δρόμο μου.
Τις χρωστάω τις φιλίες που ήρθαν, τις γάτες που γνώρισα και ένα σωρό άλλα πραγμάτα που δεν γράφονται, μόνο βιώνονται.

Havana (my immortal beloved)

Σε αυτά τα χρόνια οι ragdoll  άλλαξαν και οι ίδιες, άλλαξε το κοινό τους, άλλαξαν τα αυτιά τους, άλλαξε το σύστημα αξιολόγησης τους, έγιναν μόδα στην Κίνα, έφυγαν από την μόδα στην Αμερική, ξαναέγιναν μόδα στην Αμερική, έγιναν φρενίτιδα στην Ιταλία, έπαψαν να είναι αγαπητές στην Ελλάδα, ξαναέγιναν αγαπητές στην Ελλάδα κ.ο.κ.
Εκείνο που δεν άλλαξε στις ragdoll είναι η μαγεία τους, η αθωότητα τους, η καλοσύνη τους, η ομορφιά τους και ο μοναδικός τρόπος που έχουν να ζουν την κάθε ημέρα.
Οι ragdoll αντιπροσωπεύουν τα μικρά παιδιά, τόσο σε  εξυπνάδα, όσο σε συμπεριφορά. Αθώες, αγγελικά πανέμορφες, ιδιαίτερες, αφοσιωμένες, ξεροκέφαλες. Το τελευταίο το λέω με πόνο καθώς εάν δεν νιώσουν σημαντικές αποφασίζουν να φύγουν από τις ζωές μας, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Για αυτό θα το ξαναπώ κι ας γίνω γραφική, έαν δεν έχετε ονειρευτεί μια τέτοια γάτα, τότε απλά η φυλή αυτή δεν "κάνει" για εσάς.

Perla Dolls Happy Buddha 

Πίσω στα δικά μας, στη χώρα μας στη μίρλα μας, στο δια τάυτα.
Φέτος υπάρχει μια αφορμή για εορτασμό και καλό είναι την χαρά  αυτή να την μοιραστούμε.
Όσοι συναντηθήκαμε σε αυτό το ταξίδι και όσοι αγαπήσαμε τα ίδια πλάσματα, όσους μας ένωσε μια υιοθεσία και  όσους μιας αλληλογραφία. Παλιοί και νέοι φίλοι.

Θα χρειαστώ λίγη βοήθεια! Και φέτος έμαθα επιτέλους να ζητάω, ξεκάθαρα από το σύμπαν,τον κόσμο και να είμαι όσο  ακριβής γίνεται.


Είμαι πολύ αμήχανη στο να διοργανώνω προσωπικά event, και συνήθως καταλήγω να έχω ναυτία από το  άγχος μου, θα ήθελα βοήθεια σε  2 πράγματα, το ένα έχει να κάνει με τον μήνα που θα το γιορτάσουμε, Ιούνιο  ή Σεπτέμβριο?
(Μιλώντας πάντα για το πρώτο Σαββατοκύριακο), και το  δεύτερο ερώτημα είναι το μέρος : Στο σπίτι μου στην Αθήνα ή σε κάποια αίθουσα?
Σε αυτά θα ήθελα την γνώμη σας η οποία θα με βγάλει από την θέση της σπαζοκεφαλιάς.
Μπορείτε να γράψετε από κάτω σαν σχόλιο ή να μου στείλετε μήνυμα στο ragdollsgr@gmail.com

Comments

sophia said…
λατρευω τον τροπο που γραφεις!!!!!!!! ειναι τοσο απλος και συναισθηματικος,καταφερνεις να με συγκινεις,εμενα,τη χοντροπετση που με 3 ραγκντολ να εχουν περασει απο τη ζωη μου,δεν καταφερα να δεθω με κανενα εκτος του Αερα σου,που δεν ζουμε και μαζι...... τι εχεις να πεις πανω σε αυτο??? η τρελη της γειτονιας,οκ!!!
Προτεινω λοιπον,αιθουσα και οχι σπιτι για να χαρουμε ολοι!!!
επισης τελος καλοκαιριου ισως ειναι καλυτερα!!!
φιλια!!!!!!
Ρανια said…
Υιοθετειστε κανενα αδεσποτο.