ανοιξιάτικη υπομονή..


Είναι μέρα γκρίνιας σήμερα, ναι είναι μεγάλη εβδομάδα, είναι μέρες συλλογισμού και οριοθέτησης, ειρήνης, εσωτερισμός και τα λοιπά, αλλά είναι μερικές μέρες που χωρίς να συμβεί τίποτα κοιτάς λίγο πίσω και αισθάνεσαι ότι έχουν μαζευτεί αρκετά. To motto της οικογένειας μου ήταν πάντοτε το " δεν μασάμε", μεγαλώνοντας σε ένα τέτοιο  περιβάλλον και αφού στην εφηβεία μου είδα τον Gladiator,μου έμεινε και εμένα η επική ατάκα που λέει o 

Russell Crowe στον συμπρωταγωνιστή του την ώρα που είναι να πολεμήσουν στην αρένα και ο άλλος τα έχει κάνει λίγο πάνω του "ότι κι αν βγει από αυτή την πύλη θα το αντιμετωπίσουμε" πορεύτηκα μέχρι και σήμερα. 'Εχουν έρθει πολλά πάνω κάτω, πολλές κακοτοπιές και δεν κόλλησα πουθενά, δεν λύγισα ποτέ και αν με λυγίσει  κάτι τελικά εκείνο  θα είναι η ανθρώπινη βλακεία. 


11 χρόνια πια μετράει το blog μας, 11 χρόνια με ragdolls, με όνειρα, με πρόσωπα που ήρθαν και έφυγαν με φιλίες που δοκιμάστηκαν και άντεξαν με συνεργασίες που ωρίμασαν και έγιναν ακόμη πιο όμορφες, ο πλούτος του κάθε ανθρώπου είναι οι άνθρωποι που έχει κοντά του στο παρόν, στο τώρα του, και δεν είμαι άνθρωπος που ζει με αναμνήσεις. 11 χρόνια έκανα υπομονή σε πολλές συμπεριφορές αλλά είναι κάποια πράγματα που παραμένουν να με εκνευρίζουν: 

1. Ταν μου στέλνει κάποιος μήνυμα χωρίς να μπει στον κόπο να συστηθεί και να μου πει τι στο καλό θέλει και με ρωτάει ένα ξερό τιμούλα, ή τιμή? η τι τιμές παίζουν τώρα στα ragdoll. Nα υπενθυμίσω ότι για να πάρω την 1η μου γάτα με περάσαν όλοι τους γενεές δεκατέσσερις, φωτογράφιζα και φωτογραφίζω το σπιτι μου ακόμη ώστε να δουν που θα ζουν τα καμάρια τους.. 

2. Όταν  ακυρώνουν μια γατούλα, συνήθως 1 βδομάδα πριν την παραλάβουν.. αααα το μισώ το μισώ αυτό το πράγμα, κυρίως μισώ τον εαυτό μου που έπεσε έξω το ένστικτο μου και έχασα χρόνο με κάποιους ανθρώπους, γιατί όλοι θέλουν χρόνο , αγάπη, φωτογραφίες, ενασχόληση, γιατί συνήθως η δικαιολογία είναι στα όρια της γελοιότητας πχ. έσπασε ο σωλήνας , παντρεύομαι, έμεινα έγκυος, δεν το θέλει ο άντρας μου, θα πάμε ταξίδι τελικά, μετακομίζω, θα βάψω το δωμάτιο, έχω άλλη γάτα και δεν ξέρω πως θα το πάρει, δεν μπορεί η γυναίκα μου τις τρίχες και άλλες τέτοιες ομορφιές που δεν  ξέρω πως σχετίζονται με την απόφαση τους να έχουν μια γάτα στη ζωή τους. 






Παραμένει το χειρότερο μου γιατί όσα γατάκια έχουν ακυρωθεί απόν τους αρχικούς του γονείς μετά μπαίνουν σε μια σφαίρα δυσπιστίας από τους επόμενους υποψήφιους γατογονείς και αισθάνονται ότι κάτι "στραβό" έχει το γατάκι χωρίς να υπολογίσουν το μεγαλείο του ανθρώπινου γένους, συνήθως αυτές οι γάτες μένουν στο εκτροφέιο συν 7-10 μήνες μέχρι να βρεθεί ο κατάλληλος και ευτυχώς πια γι αυτές οι συμπαντικές δυνάμεις τις ανταμείβουν με εξαιρετικής ποιότητας και περίσσιας αγάπης γατογονείς. 
























3. 'Oταν είναι ανάμεσα σε 2-3 φυλές και θέλουν με έναν τρόπο "ψήσιμο". Είναι κάτι που δεν κατανοώ και δεν μπορώ να συμμεριστώ, δεν μπορώ να "ψήσω" κανέναν για τον αέρα που αναπνέω. Mε πιάνει άρνηση. Φυσικά δεν μπαίνω σε καμία τέτοια διαδικασία, το διαδίκτυο προσφέρει μια πληθώρα βίντεο άρθρων εκατομμύρια φωτογραφιών για κάθε φυλή ξεχωριστά και ο καθένας είναι σε θέση πιστεύω  να κάνει την έρευνα του και να καταλήξει τι θέλει.

4. Aυτή η κατηγορία αφορά κυρίως εκτροφείς, που αναζητούν μια γάτα εκτροφής ragdoll, μου έχει τύχει αρκετές φορές και είναι από 2 χώρες πολύ συγκεκριμένες αυτή η κατηγορία ανθρώπων να μου ξοδεύουν στην κυριολεξία 7-10 ημέρες, να ρωτάνε υποτίθεται για μια γατούλα, να ζητάνε επιπλέον φωτογραφίες, να ζητάνε κείνται, να ζητάνε φωτογραφίες από συγκεκριμένα μέρη της γάτας, να ρωτάνε, να ξαναρωτάνε, σαν ζητούν επιβεβαίωση, να ζητάνε εξετάσεις που ήδη έχεις ανεβασμένες στο website,  ζητάνε να μπει σαν όρος στο συμβόλαιο αν νοσήσει η γάτα με νόσο που δεν έχει ακόμη υπάρχει, δλδ πιθανές και απίθανες νόσους και τέλος πάντων κάπου στις 4 ήμερες καταλαβαίνεις οτι δεν την ενδιαφέρει η γάτα και θέλουν απλώς αν περάσουν τον χρόνο τους, και ευγενικά προσπαθείς να τους αποφύγεις, αλλά πριν τις 7 ημέρες είναι αδύνατον να διακοπεί αυτή η παράνοια.


Δυστυχώς ξέρω ότι δεν είναι δίκαιο για κάποιους ανθρώπους οι οποίοι είναι σωστοί και θέλουν να αποκτήσουν μια γάτα αλλά η υπομονή είναι σε χαμηλά αποθέματα αυτό τον καιρό, το μόνο που μπορώ να ευχηθώ σε αυτές τις άγιες ημέρες, είναι λίγη περισσότερη διαύγεια και συνείδηση στον κόσμο, στο τι θέλει και τι ονειρεύεται, λίγο περισσότερο πείσμα και όχι οκνηρία στο να κάνει πραγματικότητα τα όνειρα του και λίγο περισσότερο σεβασμός στον χρόνο του και ίσως και στον χρόνο των άλλων.


Comments