Eίναι ωραίο να μεγαλώνεις αλλά όχι να γερνάς.




O 'Aυγουστος εάν δεν σε βρίσκει σε μια παραλία με κλειστό κινητό και χωρίς έγνοιες είναι σαν να μην σε βρίσκει καθόλου στον δικό μου μικρόκοσμο.
Tα τελευταία  3 καλοκαίρια οι διακοπές μου μετακινούνται προς τον Σεπτέμβριο, με κάθε  χρονιά λίγο πιο βαθιά στον πρώτο μήνα του Φθινοπώρου.
Έτσι λοιπόν εγκλωβισμένη στην πόλη μαζί με τα καινούρια μας μωρά ragdoll, τρώγομαι με τα ρούχα μου, τρώγομαι με το website των ragdolls, τρώγομαι με αυτό το blog, βλέπω τις πρώτες άσπρες τρίχες να εμφανίζονται στο κεφάλι μου, νιώθω το facebook παρωχημένο και παλιακό και την επικοινωνία να μην υφίσταται πια, τα νιώθω όλα αυτά, τα βλέπω και νιώθω μια μικρή γριούλα σε έναν κόσμο των αλλαγών ανήμπορη να ακολουθήσει.
Kαι αυτός είναι ο χειρότερος μου φόβος, γιατί δεν μπορώ να ακολουθώ κάτι που δεν καταλαβαίνω.



Έτσι λοιπόν στρέφομαι εδώ για άλλη μια φορά, στο ημερολόγιο εκτροφείου, που έχω μοιραστεί σχεδόν όλο το ταξίδι από την πρώτη ragdoll που ταξίδεψε για να έρθει στη χώρα μας μέχρι τις δικές μου 4ης γεννιάς ελληνικής εκτροφής ragdolls.

Είναι η ώρα πάλι για μια αλλαγή, είναι η ώρα να αποχαιρετήσω το customized theme που μου έφτιαξε η φίλη μου η tarouna & o drid  και  μου άρεσε τόσο πολύ, είχε στοιχεία παραμυθιού, πέρλες και αστέρια και λίγα άνθη κερασιάς όπως μου άρεσε, μαγικά ραβδιά και κάστρα, και τώρα θα πρέπει να πάω σε κάτι πιο αφαιρετικό, με λιγότερη "φασαρία" πιο απλό, πιο εύκολο.
Ax,πως δεν μπορώ τις αλλαγές και την ασρίλα του νοσοκομείου λες και και παραθέτω ψυγεία και ηλεκτρικές συσκευές.
Eυχόμενη λοιπόν το καινούριο sait να μην μοιάζει με ένα άψυχο e shop ηλεκτρικών συσκευών αλλά να μπορέσει να να αγγίζει με με νότα μαγείας τον επισκέπτη του σύντομα θα μπει η αρχή για ένα ολοκαίνουριο site.

Tο αποτέλεσμα δεν έχω ιδέα πως θα βγει γιατί ξέρω οτι θα έχω λιγότερο λόγο ως μη ακόλουθος της σημερινής εποχής.

Εκείνο που προσπαθώ να καταλάβω είναι τελικά σε ποια γλώσσα θα πρέπει να γίνεται όλη η επικοινωνία, τα πρώτα 5 έτη όλα τα γατάκια μου δίδονταν στην Ελλάδα, τα τελευταία 6 έτη τα περισσότερα γατάκια δίδονται στο εξωτερικό. Tο συγκεκριμένο blog το παρακολουθούν περισσότεροι Αγγλόφωνοι  παρά Ελληνόφωνοι αλλά θα ήθελα να κάνω μια τελευταία προσπάθεια για το αν έχει νόημα το παρόν blog να μείνει στα Ελληνικά, θα ήθελα πολύ τα σχόλια  και την άποψη σας.

Mε εκτίμηση
Kατερίνα.

Comments